Tvůrcem svého života díky NLP

Jatodokazu.cz
0
562
Toužíte mít lepší život, snažíte se žít, jak nejlépe dovedete, ale stále to není ono? Jste úspěšní v práci, ale doma vám to neklape nebo naopak? Dosahujete všech svých cílů tak, jak jste si to představovali? Pokud něco ve vašem životě není zcela ideální, nepůsobí harmonicky, je pravý čas něco změnit. Je třeba zcela přeorientovat dosavadní […]

S dechem na štíru

Jatodokazu.cz
0
397
Dech – je součástí našeho života zcela automaticky. Často jej nevnímáme a málokdy dýcháme tak, jak bychom měli. Samotný dech se pojí se se životem a bez dechu by život prostě nebyl. A mnoho z nás správně dýchat vůbec neumí a jsou s dechem dost na štíru…

5 způsobů jak být šťastný hned teď!

Jatodokazu.cz
0
2.92K
V každodenním koloběhu života existují dny, jež máme pohodové, a vše nám vychází. Pak jsou dny všední a jaksi rutinní. Ale mezi ty nejhorší se řadí tzv. dny „blbec“, které jsou nepříjemné, protivné a dokáží nás zcela rozhodit. Jak proti takovým dnům bojovat a jak být šťastný a v pohodě hned teď? Nedejte se a utřete je! […]

Jak si ve vztahu udržet „ růžové brýle “?

Jatodokazu.cz
0
398
Na začátku vztahu je všechno krásné. Vaše drahá polovička je nejbáječnější široko daleko a vy si nemůžete vynachválit, jak skvěle jste si vybrali. Těšíte se na každou schůzku a slova „miluji Tě“ říkáte a slýcháváte poměrně často. Takhle nějak vypadají začátky většiny vztahů. Co se to ale s vašimi drahými polovičkami stane po čase?

Čtyři energie a klíč ke šťastným vztahům

Jatodokazu.cz
0
435
Existují tady čtyři energie, které ovlivňují náš život více, než si dokážeme připustit. A nezabráníme tomu. Myslíme si, že jsme vlivní a mocnější než příroda, ale pak nám příroda ukáže, jak moc se mýlíme. Přijde jedno zemětřesení, jedna tsunami, jeden hurikán, tornádo…, a náš život již není ten, co býval.

Reklama jako cesta do neštěstí

Jatodokazu.cz
0
753
Reklamu známe všichni, ať už chceme nebo ne. Stejně tak díky reklamě známe některé firmy nebo slogany, ať už chceme nebo ne. Reklama totiž vždycky ovlivňuje psychiku diváka. Pokud reklamu nepřepínáte, jste jedním z lidí, na které je reklama zaměřena. Stali jste se cílovou skupinou, která se nechává ovlivňovat jak sluchově, tak vizuálně. A právě vizuální stránka […]

NEWSLETTER

Zajímá Vás osobní rozvoj? 

O inspirativních článcích Vás můžeme informovat prostřednictvím našeho newsletteru. Stačí zadat Vaši emailovou adresu níže.

Přihlášením k odběru souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů na našich stránkách. Vaše emailová adresa je u nás v bezpečí a používáme ji výhradně k rozesílce tohoto zpravodaje! Z odběru se můžete kdykoliv odhlásit.